F. BİLİCİ And E. ÖZDEMİR, "Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü," Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal) , vol.6, no.37, pp.2046-2060, 2020
BİLİCİ, F. And ÖZDEMİR, E. 2020. Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü. Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal) , vol.6, no.37 , 2046-2060.
BİLİCİ, F., & ÖZDEMİR, E., (2020). Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü. Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal) , vol.6, no.37, 2046-2060.
BİLİCİ, FATİH, And ERKAN ÖZDEMİR. "Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü," Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal) , vol.6, no.37, 2046-2060, 2020
BİLİCİ, FATİH And ÖZDEMİR, ERKAN. "Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü." Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal) , vol.6, no.37, pp.2046-2060, 2020
BİLİCİ, F. And ÖZDEMİR, E. (2020) . "Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü." Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal) , vol.6, no.37, pp.2046-2060.
@article{article, author={FATİH BİLİCİ And author={ERKAN ÖZDEMİR}, title={Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü}, journal={Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal)}, year=2020, pages={2046-2060} }