E. ÖZDEMİR, "Büyük İndirim Günleri Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma," TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , Ankara, Turkey, pp.381-389, 2021
ÖZDEMİR, E. 2021. Büyük İndirim Günleri Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma. TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Ankara, Turkey), 381-389.
ÖZDEMİR, E., (2021). Büyük İndirim Günleri Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma . TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES (pp.381-389). Ankara, Turkey
ÖZDEMİR, ERKAN. "Büyük İndirim Günleri Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma," TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Turkey, 2021
ÖZDEMİR, ERKAN. "Büyük İndirim Günleri Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma." TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , Ankara, Turkey, pp.381-389, 2021
ÖZDEMİR, E. (2021) . "Büyük İndirim Günleri Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma." TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , Ankara, Turkey, pp.381-389.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ERKAN ÖZDEMİR}, title={Büyük İndirim Günleri Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma}, congress name={TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2021}, pages={381-389} }