S. Tüzüntürk. Sadakat, İmaj, Memnuniyet, Güven, Sevgi ve Saygınlık Ölçümü: Starbucks Y ve Z Kuşağı Müşterileri Üzerine Çok Değişkenli İstatistiksel Bir Uygulama. Bursa: Alfa Aktüel Yayınları2021, pp.144
Tüzüntürk, S. 2021. Sadakat, İmaj, Memnuniyet, Güven, Sevgi ve Saygınlık Ölçümü: Starbucks Y ve Z Kuşağı Müşterileri Üzerine Çok Değişkenli İstatistiksel Bir Uygulama . Alfa Aktüel Yayınları, Bursa.
Tüzüntürk, S., (2021). Sadakat, İmaj, Memnuniyet, Güven, Sevgi ve Saygınlık Ölçümü: Starbucks Y ve Z Kuşağı Müşterileri Üzerine Çok Değişkenli İstatistiksel Bir Uygulama . Bursa: Alfa Aktüel Yayınları.
Tüzüntürk, SELİM. Sadakat, İmaj, Memnuniyet, Güven, Sevgi ve Saygınlık Ölçümü: Starbucks Y ve Z Kuşağı Müşterileri Üzerine Çok Değişkenli İstatistiksel Bir Uygulama . Bursa: Alfa Aktüel Yayınları, 2021
Tüzüntürk, SELİM. Sadakat, İmaj, Memnuniyet, Güven, Sevgi ve Saygınlık Ölçümü: Starbucks Y ve Z Kuşağı Müşterileri Üzerine Çok Değişkenli İstatistiksel Bir Uygulama . Alfa Aktüel Yayınları, 2021.
Tüzüntürk, S. (2021) Sadakat, İmaj, Memnuniyet, Güven, Sevgi ve Saygınlık Ölçümü: Starbucks Y ve Z Kuşağı Müşterileri Üzerine Çok Değişkenli İstatistiksel Bir Uygulama . 1st edn. Bursa: Alfa Aktüel Yayınları.
@book{book, author={SELİM TÜZÜNTÜRK}, title={Sadakat, İmaj, Memnuniyet, Güven, Sevgi ve Saygınlık Ölçümü: Starbucks Y ve Z Kuşağı Müşterileri Üzerine Çok Değişkenli İstatistiksel Bir Uygulama}, publisher={Alfa Aktüel Yayınları}, year={2021} }