S. SARIOĞLU Et Al. , "4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Madde ve Özellikleri Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Etkinliklere İlişkin Öğrenci Görüşleri: Durum Çalışması," Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.2, pp.334-360, 2021
SARIOĞLU, S. Et Al. 2021. 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Madde ve Özellikleri Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Etkinliklere İlişkin Öğrenci Görüşleri: Durum Çalışması. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.2 , 334-360.
SARIOĞLU, S., Yıldız, G., ORMANCI, Ü., & ÇEPNİ, S., (2021). 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Madde ve Özellikleri Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Etkinliklere İlişkin Öğrenci Görüşleri: Durum Çalışması. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.2, 334-360.
SARIOĞLU, SERHAN Et Al. "4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Madde ve Özellikleri Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Etkinliklere İlişkin Öğrenci Görüşleri: Durum Çalışması," Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.2, 334-360, 2021
SARIOĞLU, SERHAN Et Al. "4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Madde ve Özellikleri Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Etkinliklere İlişkin Öğrenci Görüşleri: Durum Çalışması." Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.2, pp.334-360, 2021
SARIOĞLU, S. Et Al. (2021) . "4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Madde ve Özellikleri Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Etkinliklere İlişkin Öğrenci Görüşleri: Durum Çalışması." Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.2, pp.334-360.
@article{article, author={SERHAN SARIOĞLU Et Al. }, title={4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Madde ve Özellikleri Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Etkinliklere İlişkin Öğrenci Görüşleri: Durum Çalışması}, journal={Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi}, year=2021, pages={334-360} }