K. Seyis Uğurlu And Z. ÖZDİLEK, "ARGÜMANTASYON VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ TEMELLİ KİMYA DENEY TASARIMLARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI KONUSUNDAKİ ANLAYIŞLARINA ETKİSİ," Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.2, pp.87-106, 2019
Seyis Uğurlu, K. And ÖZDİLEK, Z. 2019. ARGÜMANTASYON VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ TEMELLİ KİMYA DENEY TASARIMLARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI KONUSUNDAKİ ANLAYIŞLARINA ETKİSİ. Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.2 , 87-106.
Seyis Uğurlu, K., & ÖZDİLEK, Z., (2019). ARGÜMANTASYON VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ TEMELLİ KİMYA DENEY TASARIMLARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI KONUSUNDAKİ ANLAYIŞLARINA ETKİSİ. Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.2, 87-106.
Seyis Uğurlu, Kübra, And ZEHRA ÖZDİLEK. "ARGÜMANTASYON VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ TEMELLİ KİMYA DENEY TASARIMLARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI KONUSUNDAKİ ANLAYIŞLARINA ETKİSİ," Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.2, 87-106, 2019
Seyis Uğurlu, Kübra S. And ÖZDİLEK, ZEHRA. "ARGÜMANTASYON VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ TEMELLİ KİMYA DENEY TASARIMLARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI KONUSUNDAKİ ANLAYIŞLARINA ETKİSİ." Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.2, pp.87-106, 2019
Seyis Uğurlu, K. And ÖZDİLEK, Z. (2019) . "ARGÜMANTASYON VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ TEMELLİ KİMYA DENEY TASARIMLARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI KONUSUNDAKİ ANLAYIŞLARINA ETKİSİ." Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.2, pp.87-106.
@article{article, author={Kübra Seyis Uğurlu And author={ZEHRA ÖZDİLEK}, title={ARGÜMANTASYON VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ TEMELLİ KİMYA DENEY TASARIMLARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI KONUSUNDAKİ ANLAYIŞLARINA ETKİSİ}, journal={Turkish StudiesEducational Sciences}, year=2019, pages={87-106} }