M. Boyacı And S. YÜKSEL, "FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE ANİMASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ," ASOS Journal , vol.5, no.62, pp.614-625, 2017
Boyacı, M. And YÜKSEL, S. 2017. FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE ANİMASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ. ASOS Journal , vol.5, no.62 , 614-625.
Boyacı, M., & YÜKSEL, S., (2017). FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE ANİMASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ. ASOS Journal , vol.5, no.62, 614-625.
Boyacı, Mestan, And SEDAT YÜKSEL. "FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE ANİMASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ," ASOS Journal , vol.5, no.62, 614-625, 2017
Boyacı, Mestan And YÜKSEL, SEDAT. "FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE ANİMASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ." ASOS Journal , vol.5, no.62, pp.614-625, 2017
Boyacı, M. And YÜKSEL, S. (2017) . "FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE ANİMASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ." ASOS Journal , vol.5, no.62, pp.614-625.
@article{article, author={Mestan Boyacı And author={SEDAT YÜKSEL}, title={FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE ANİMASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ}, journal={ASOS Journal}, year=2017, pages={614-625} }