G. Erim And M. Caferoğlu, "Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara Katkısının Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2, pp.321-342, 2012
Erim, G. And Caferoğlu, M. 2012. Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara Katkısının Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2 , 321-342.
Erim, G., & Caferoğlu, M., (2012). Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara Katkısının Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2, 321-342.
Erim, GONCA, And Müge Caferoğlu. "Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara Katkısının Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2, 321-342, 2012
Erim, GONCA And Caferoğlu, Müge. "Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara Katkısının Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2, pp.321-342, 2012
Erim, G. And Caferoğlu, M. (2012) . "Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara Katkısının Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2, pp.321-342.
@article{article, author={GONCA ERİM And author={Müge Caferoğlu}, title={Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara Katkısının Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={321-342} }