Ö. F. TAVŞANLI Et Al. , "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUL İKLİMİNE YÖNELİK ALGILARINI YORDAYAN DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ," Turkish Studies , vol.11, no.9, pp.821-838, 2016
TAVŞANLI, Ö. F. Et Al. 2016. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUL İKLİMİNE YÖNELİK ALGILARINI YORDAYAN DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ. Turkish Studies , vol.11, no.9 , 821-838.
TAVŞANLI, Ö. F., BİRGÜL, K., & OKSAL, A., (2016). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUL İKLİMİNE YÖNELİK ALGILARINI YORDAYAN DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ. Turkish Studies , vol.11, no.9, 821-838.
TAVŞANLI, ÖMER, KENAN BİRGÜL, And AYNUR OKSAL. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUL İKLİMİNE YÖNELİK ALGILARINI YORDAYAN DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ," Turkish Studies , vol.11, no.9, 821-838, 2016
TAVŞANLI, ÖMER F. Et Al. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUL İKLİMİNE YÖNELİK ALGILARINI YORDAYAN DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ." Turkish Studies , vol.11, no.9, pp.821-838, 2016
TAVŞANLI, Ö. F. BİRGÜL, K. And OKSAL, A. (2016) . "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUL İKLİMİNE YÖNELİK ALGILARINI YORDAYAN DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ." Turkish Studies , vol.11, no.9, pp.821-838.
@article{article, author={ÖMER FARUK TAVŞANLI Et Al. }, title={ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUL İKLİMİNE YÖNELİK ALGILARINI YORDAYAN DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ}, journal={Turkish Studies}, year=2016, pages={821-838} }