A. Tekbıyık Et Al. , "Fen ve teknoloji dersinde akademik başarının yordayıcısı olarak öz düzenleyici öğrenme stratejileri," TURKISH STUDIES , vol.8, no.3, pp.567-582, 2013
Tekbıyık, A. Et Al. 2013. Fen ve teknoloji dersinde akademik başarının yordayıcısı olarak öz düzenleyici öğrenme stratejileri. TURKISH STUDIES , vol.8, no.3 , 567-582.
Tekbıyık, A., Camadan, F., & Gülay, A., (2013). Fen ve teknoloji dersinde akademik başarının yordayıcısı olarak öz düzenleyici öğrenme stratejileri. TURKISH STUDIES , vol.8, no.3, 567-582.
Tekbıyık, Ahmet, FATİH CAMADAN, And Ahmet Gülay. "Fen ve teknoloji dersinde akademik başarının yordayıcısı olarak öz düzenleyici öğrenme stratejileri," TURKISH STUDIES , vol.8, no.3, 567-582, 2013
Tekbıyık, Ahmet Et Al. "Fen ve teknoloji dersinde akademik başarının yordayıcısı olarak öz düzenleyici öğrenme stratejileri." TURKISH STUDIES , vol.8, no.3, pp.567-582, 2013
Tekbıyık, A. Camadan, F. And Gülay, A. (2013) . "Fen ve teknoloji dersinde akademik başarının yordayıcısı olarak öz düzenleyici öğrenme stratejileri." TURKISH STUDIES , vol.8, no.3, pp.567-582.
@article{article, author={Ahmet Tekbıyık Et Al. }, title={Fen ve teknoloji dersinde akademik başarının yordayıcısı olarak öz düzenleyici öğrenme stratejileri}, journal={TURKISH STUDIES}, year=2013, pages={567-582} }