S. KILIÇ Et Al. , "Organik Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Üreticiler Üzerinde Bir Alan Araştırması," Business and Economics Research Journal (İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi) , vol.5, no.1, pp.39-65, 2014
KILIÇ, S. Et Al. 2014. Organik Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Üreticiler Üzerinde Bir Alan Araştırması. Business and Economics Research Journal (İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi) , vol.5, no.1 , 39-65.
KILIÇ, S., DUMAN, O., & BEKTAŞ, E., (2014). Organik Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Üreticiler Üzerinde Bir Alan Araştırması. Business and Economics Research Journal (İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi) , vol.5, no.1, 39-65.
KILIÇ, SERKAN, ORHAN DUMAN, And EMİR BEKTAŞ. "Organik Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Üreticiler Üzerinde Bir Alan Araştırması," Business and Economics Research Journal (İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi) , vol.5, no.1, 39-65, 2014
KILIÇ, SERKAN Et Al. "Organik Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Üreticiler Üzerinde Bir Alan Araştırması." Business and Economics Research Journal (İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi) , vol.5, no.1, pp.39-65, 2014
KILIÇ, S. DUMAN, O. And BEKTAŞ, E. (2014) . "Organik Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Üreticiler Üzerinde Bir Alan Araştırması." Business and Economics Research Journal (İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi) , vol.5, no.1, pp.39-65.
@article{article, author={SERKAN KILIÇ Et Al. }, title={Organik Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Üreticiler Üzerinde Bir Alan Araştırması}, journal={Business and Economics Research Journal (İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi)}, year=2014, pages={39-65} }