S. KILIÇ, "Pazarlama Karması Stratejileri (4 P) Açısından İkinci El Giyim Ürünleri Satan Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.74, pp.1020-1032, 2020
KILIÇ, S. 2020. Pazarlama Karması Stratejileri (4 P) Açısından İkinci El Giyim Ürünleri Satan Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.74 , 1020-1032.
KILIÇ, S., (2020). Pazarlama Karması Stratejileri (4 P) Açısından İkinci El Giyim Ürünleri Satan Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.74, 1020-1032.
KILIÇ, SERKAN. "Pazarlama Karması Stratejileri (4 P) Açısından İkinci El Giyim Ürünleri Satan Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.74, 1020-1032, 2020
KILIÇ, SERKAN. "Pazarlama Karması Stratejileri (4 P) Açısından İkinci El Giyim Ürünleri Satan Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.74, pp.1020-1032, 2020
KILIÇ, S. (2020) . "Pazarlama Karması Stratejileri (4 P) Açısından İkinci El Giyim Ürünleri Satan Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.74, pp.1020-1032.
@article{article, author={SERKAN KILIÇ}, title={Pazarlama Karması Stratejileri (4 P) Açısından İkinci El Giyim Ürünleri Satan Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={1020-1032} }