Ş. ÖZKAN Et Al. , "Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde BirUygulama," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19, pp.1430-1446, 2019
ÖZKAN, Ş. Et Al. 2019. Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde BirUygulama. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19 , 1430-1446.
ÖZKAN, Ş., ABA, G., & ÇELİK, Y., (2019). Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde BirUygulama. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19, 1430-1446.
ÖZKAN, ŞİRİN, GÖKHAN ABA, And YUSUF ÇELİK. "Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde BirUygulama," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19, 1430-1446, 2019
ÖZKAN, ŞİRİN Et Al. "Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde BirUygulama." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19, pp.1430-1446, 2019
ÖZKAN, Ş. ABA, G. And ÇELİK, Y. (2019) . "Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde BirUygulama." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19, pp.1430-1446.
@article{article, author={ŞİRİN ÖZKAN Et Al. }, title={Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde BirUygulama}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={1430-1446} }