O. ÖZTÜRK, "Hizmet Hatası ve Telafisi Kapsamında Sosyal Kaygının Tüketicilerin Şikâyet Etme Niyeti Üzerinde Düzenleyici Etkisinin Araştırılması: Restoran Sektöründe Bir Araştırma," International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.2, pp.335-363, 2022
ÖZTÜRK, O. 2022. Hizmet Hatası ve Telafisi Kapsamında Sosyal Kaygının Tüketicilerin Şikâyet Etme Niyeti Üzerinde Düzenleyici Etkisinin Araştırılması: Restoran Sektöründe Bir Araştırma. International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.2 , 335-363.
ÖZTÜRK, O., (2022). Hizmet Hatası ve Telafisi Kapsamında Sosyal Kaygının Tüketicilerin Şikâyet Etme Niyeti Üzerinde Düzenleyici Etkisinin Araştırılması: Restoran Sektöründe Bir Araştırma. International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.2, 335-363.
ÖZTÜRK, ONUR. "Hizmet Hatası ve Telafisi Kapsamında Sosyal Kaygının Tüketicilerin Şikâyet Etme Niyeti Üzerinde Düzenleyici Etkisinin Araştırılması: Restoran Sektöründe Bir Araştırma," International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.2, 335-363, 2022
ÖZTÜRK, ONUR. "Hizmet Hatası ve Telafisi Kapsamında Sosyal Kaygının Tüketicilerin Şikâyet Etme Niyeti Üzerinde Düzenleyici Etkisinin Araştırılması: Restoran Sektöründe Bir Araştırma." International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.2, pp.335-363, 2022
ÖZTÜRK, O. (2022) . "Hizmet Hatası ve Telafisi Kapsamında Sosyal Kaygının Tüketicilerin Şikâyet Etme Niyeti Üzerinde Düzenleyici Etkisinin Araştırılması: Restoran Sektöründe Bir Araştırma." International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.2, pp.335-363.
@article{article, author={ONUR ÖZTÜRK}, title={Hizmet Hatası ve Telafisi Kapsamında Sosyal Kaygının Tüketicilerin Şikâyet Etme Niyeti Üzerinde Düzenleyici Etkisinin Araştırılması: Restoran Sektöründe Bir Araştırma}, journal={International Journal of Social Inquiry}, year=2022, pages={335-363} }