İ. ÇAKMAK And Ç. TAŞKIN, "Online Reklamın Rahatsız Ediciliği ve Tüketici Kaygısı Öncüllerinin Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi," Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.42-51, 2020
ÇAKMAK, İ. And TAŞKIN, Ç. 2020. Online Reklamın Rahatsız Ediciliği ve Tüketici Kaygısı Öncüllerinin Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi. Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1 , 42-51.
ÇAKMAK, İ., & TAŞKIN, Ç., (2020). Online Reklamın Rahatsız Ediciliği ve Tüketici Kaygısı Öncüllerinin Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi. Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 42-51.
ÇAKMAK, İSMAİL, And ÇAĞATAN TAŞKIN. "Online Reklamın Rahatsız Ediciliği ve Tüketici Kaygısı Öncüllerinin Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi," Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 42-51, 2020
ÇAKMAK, İSMAİL And TAŞKIN, ÇAĞATAN. "Online Reklamın Rahatsız Ediciliği ve Tüketici Kaygısı Öncüllerinin Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi." Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.42-51, 2020
ÇAKMAK, İ. And TAŞKIN, Ç. (2020) . "Online Reklamın Rahatsız Ediciliği ve Tüketici Kaygısı Öncüllerinin Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi." Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.42-51.
@article{article, author={İSMAİL ÇAKMAK And author={ÇAĞATAN TAŞKIN}, title={Online Reklamın Rahatsız Ediciliği ve Tüketici Kaygısı Öncüllerinin Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi}, journal={Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={42-51} }