M. AKILLI Et Al. , "Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi," e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.51-56, 2017
AKILLI, M. Et Al. 2017. Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi. e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1 , 51-56.
AKILLI, M., KESKİN, H. K., & AY, Ş., (2017). Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi. e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 51-56.
AKILLI, MUSTAFA, HASAN KAĞAN KESKİN, And ŞULE AY. "Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi," e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 51-56, 2017
AKILLI, MUSTAFA Et Al. "Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi." e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.51-56, 2017
AKILLI, M. KESKİN, H. K. And AY, Ş. (2017) . "Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi." e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.51-56.
@article{article, author={MUSTAFA AKILLI Et Al. }, title={Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi}, journal={e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={51-56} }