G. ONUR SEZER And G. İYİSON, "İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinlik Düzeyleri İle Duygusal Zekâ Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, pp.293-310, 2020
ONUR SEZER, G. And İYİSON, G. 2020. İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinlik Düzeyleri İle Duygusal Zekâ Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1 , 293-310.
ONUR SEZER, G., & İYİSON, G., (2020). İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinlik Düzeyleri İle Duygusal Zekâ Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, 293-310.
ONUR SEZER, GÖNÜL, And GÖZDE İYİSON. "İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinlik Düzeyleri İle Duygusal Zekâ Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, 293-310, 2020
ONUR SEZER, GÖNÜL O. And İYİSON, GÖZDE. "İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinlik Düzeyleri İle Duygusal Zekâ Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, pp.293-310, 2020
ONUR SEZER, G. And İYİSON, G. (2020) . "İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinlik Düzeyleri İle Duygusal Zekâ Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, pp.293-310.
@article{article, author={GÖNÜL ONUR SEZER And author={GÖZDE İYİSON}, title={İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinlik Düzeyleri İle Duygusal Zekâ Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={293-310} }