N. KURU Et Al. , "Duygu Koçluğu İletişim Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Annelerin Yaşamlarına Etkisi: Bir Deneyim Paylaşımı," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3, pp.1083-1124, 2021
KURU, N. Et Al. 2021. Duygu Koçluğu İletişim Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Annelerin Yaşamlarına Etkisi: Bir Deneyim Paylaşımı. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3 , 1083-1124.
KURU, N., Kesen, N., & Kesmez, Ş., (2021). Duygu Koçluğu İletişim Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Annelerin Yaşamlarına Etkisi: Bir Deneyim Paylaşımı. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3, 1083-1124.
KURU, NALAN, Nihal Kesen, And Şeyma Kesmez. "Duygu Koçluğu İletişim Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Annelerin Yaşamlarına Etkisi: Bir Deneyim Paylaşımı," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3, 1083-1124, 2021
KURU, NALAN Et Al. "Duygu Koçluğu İletişim Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Annelerin Yaşamlarına Etkisi: Bir Deneyim Paylaşımı." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3, pp.1083-1124, 2021
KURU, N. Kesen, N. And Kesmez, Ş. (2021) . "Duygu Koçluğu İletişim Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Annelerin Yaşamlarına Etkisi: Bir Deneyim Paylaşımı." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3, pp.1083-1124.
@article{article, author={NALAN KURU Et Al. }, title={Duygu Koçluğu İletişim Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Annelerin Yaşamlarına Etkisi: Bir Deneyim Paylaşımı}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={1083-1124} }