E. SEZGİN, "ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE PSIKOLOJIK DAYANIKLILIĞI DESTEKLEMEDE ÖĞRETMENIN ROLÜ," 2. ULUSLARARASI RUH SAĞLIĞINDA TOPLUMSAL FARKINDALIK KONGRESİ , 2019
SEZGİN, E. 2019. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE PSIKOLOJIK DAYANIKLILIĞI DESTEKLEMEDE ÖĞRETMENIN ROLÜ. 2. ULUSLARARASI RUH SAĞLIĞINDA TOPLUMSAL FARKINDALIK KONGRESİ .
SEZGİN, E., (2019). ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE PSIKOLOJIK DAYANIKLILIĞI DESTEKLEMEDE ÖĞRETMENIN ROLÜ . 2. ULUSLARARASI RUH SAĞLIĞINDA TOPLUMSAL FARKINDALIK KONGRESİ
SEZGİN, ELİF. "ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE PSIKOLOJIK DAYANIKLILIĞI DESTEKLEMEDE ÖĞRETMENIN ROLÜ," 2. ULUSLARARASI RUH SAĞLIĞINDA TOPLUMSAL FARKINDALIK KONGRESİ, 2019
SEZGİN, ELİF. "ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE PSIKOLOJIK DAYANIKLILIĞI DESTEKLEMEDE ÖĞRETMENIN ROLÜ." 2. ULUSLARARASI RUH SAĞLIĞINDA TOPLUMSAL FARKINDALIK KONGRESİ , 2019
SEZGİN, E. (2019) . "ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE PSIKOLOJIK DAYANIKLILIĞI DESTEKLEMEDE ÖĞRETMENIN ROLÜ." 2. ULUSLARARASI RUH SAĞLIĞINDA TOPLUMSAL FARKINDALIK KONGRESİ .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ELİF SEZGİN}, title={ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE PSIKOLOJIK DAYANIKLILIĞI DESTEKLEMEDE ÖĞRETMENIN ROLÜ}, congress name={2. ULUSLARARASI RUH SAĞLIĞINDA TOPLUMSAL FARKINDALIK KONGRESİ}, city={}, country={}, year={2019}}