O. Çelen And S. B. Bayar, "Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Turizm Kurumu İle Turistlerin Instagram Paylaşımlarının Etkileri: Mauritius Örneği," In Destinasyon Konulu Güncel Araştırmalar - 1 , Konya: Çizgi Kitabevi, 2021, pp.473-492.
Çelen, O. And Bayar, S. B. Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Turizm Kurumu İle Turistlerin Instagram Paylaşımlarının Etkileri: Mauritius Örneği. 2021. In Destinasyon Konulu Güncel Araştırmalar - 1 , Çizgi Kitabevi, Konya, 473-492.
Çelen, O., & Bayar, S. B., (2021). Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Turizm Kurumu İle Turistlerin Instagram Paylaşımlarının Etkileri: Mauritius Örneği. Destinasyon Konulu Güncel Araştırmalar - 1 (pp.473-492), Konya: Çizgi Kitabevi.
Çelen, ONUR, And Sinan Baran Bayar. "Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Turizm Kurumu İle Turistlerin Instagram Paylaşımlarının Etkileri: Mauritius Örneği." In Destinasyon Konulu Güncel Araştırmalar - 1 , 473-492. Konya: Çizgi Kitabevi, 2021
Çelen, ONUR And Bayar, Sinan B. . "Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Turizm Kurumu İle Turistlerin Instagram Paylaşımlarının Etkileri: Mauritius Örneği." Destinasyon Konulu Güncel Araştırmalar - 1 , Çizgi Kitabevi, 2021, pp.473-492.
Çelen, O. And Bayar, S. B. (2021) "Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Turizm Kurumu İle Turistlerin Instagram Paylaşımlarının Etkileri: Mauritius Örneği", Destinasyon Konulu Güncel Araştırmalar - 1 . Konya: Çizgi Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ONUR ÇELEN And author ={Sinan Baran Bayar}, chaptertitle={Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Turizm Kurumu İle Turistlerin Instagram Paylaşımlarının Etkileri: Mauritius Örneği}, booktitle={ Destinasyon Konulu Güncel Araştırmalar - 1}, publisher={Çizgi Kitabevi}, city={Konya},year={2021} }