S. DOKUZLU Et Al. , "Türkiye de Tavuk Eti Tüketim Alışkanlıkları ve Marka Tercihleri," Uludağ Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.83-92, 2013
DOKUZLU, S. Et Al. 2013. Türkiye de Tavuk Eti Tüketim Alışkanlıkları ve Marka Tercihleri. Uludağ Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2 , 83-92.
DOKUZLU, S., Barış, O., HECER, C., & GÜLDAŞ, M., (2013). Türkiye de Tavuk Eti Tüketim Alışkanlıkları ve Marka Tercihleri. Uludağ Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, 83-92.
DOKUZLU, SERTAÇ Et Al. "Türkiye de Tavuk Eti Tüketim Alışkanlıkları ve Marka Tercihleri," Uludağ Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, 83-92, 2013
DOKUZLU, SERTAÇ Et Al. "Türkiye de Tavuk Eti Tüketim Alışkanlıkları ve Marka Tercihleri." Uludağ Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.83-92, 2013
DOKUZLU, S. Et Al. (2013) . "Türkiye de Tavuk Eti Tüketim Alışkanlıkları ve Marka Tercihleri." Uludağ Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.83-92.
@article{article, author={SERTAÇ DOKUZLU Et Al. }, title={Türkiye de Tavuk Eti Tüketim Alışkanlıkları ve Marka Tercihleri}, journal={Uludağ Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi}, year=2013, pages={83-92} }