M. DEMİRBAĞ, "Otoriter ve Diyalojik Söylem Tiplerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Gelişimine Etkisi," Uludağ Eğitim Fakültesi Dergisi , 2017
DEMİRBAĞ, M. 2017. Otoriter ve Diyalojik Söylem Tiplerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Gelişimine Etkisi. Uludağ Eğitim Fakültesi Dergisi .
DEMİRBAĞ, M., (2017). Otoriter ve Diyalojik Söylem Tiplerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Gelişimine Etkisi. Uludağ Eğitim Fakültesi Dergisi .
DEMİRBAĞ, MEHMET. "Otoriter ve Diyalojik Söylem Tiplerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Gelişimine Etkisi," Uludağ Eğitim Fakültesi Dergisi , 2017
DEMİRBAĞ, MEHMET. "Otoriter ve Diyalojik Söylem Tiplerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Gelişimine Etkisi." Uludağ Eğitim Fakültesi Dergisi , 2017
DEMİRBAĞ, M. (2017) . "Otoriter ve Diyalojik Söylem Tiplerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Gelişimine Etkisi." Uludağ Eğitim Fakültesi Dergisi .
@article{article, author={MEHMET DEMİRBAĞ}, title={Otoriter ve Diyalojik Söylem Tiplerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Gelişimine Etkisi}, journal={Uludağ Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017}