M. Sonmezay, "The FOMO effect of social media habits on consumers and the return rate of purchases made under this effect," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.65-80, 2024
Sonmezay, M. 2024. The FOMO effect of social media habits on consumers and the return rate of purchases made under this effect. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1 , 65-80.
Sonmezay, M., (2024). The FOMO effect of social media habits on consumers and the return rate of purchases made under this effect. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 65-80.
Sonmezay, Mine. "The FOMO effect of social media habits on consumers and the return rate of purchases made under this effect," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 65-80, 2024
Sonmezay, Mine. "The FOMO effect of social media habits on consumers and the return rate of purchases made under this effect." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.65-80, 2024
Sonmezay, M. (2024) . "The FOMO effect of social media habits on consumers and the return rate of purchases made under this effect." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.65-80.
@article{article, author={Mine Sonmezay}, title={The FOMO effect of social media habits on consumers and the return rate of purchases made under this effect}, journal={Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={65-80} }