Y. BALANTEKİN, "İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Türkçe Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.18, no.1, pp.153-184, 2020
BALANTEKİN, Y. 2020. İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Türkçe Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.18, no.1 , 153-184.
BALANTEKİN, Y., (2020). İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Türkçe Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.18, no.1, 153-184.
BALANTEKİN, YAKUP. "İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Türkçe Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.18, no.1, 153-184, 2020
BALANTEKİN, YAKUP. "İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Türkçe Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.18, no.1, pp.153-184, 2020
BALANTEKİN, Y. (2020) . "İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Türkçe Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.18, no.1, pp.153-184.
@article{article, author={YAKUP BALANTEKİN}, title={İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Türkçe Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2020, pages={153-184} }